Saturday, August 23, 2014

Entry Pertama - Pengenalan


Assalamualaikum wbt


Terima kasih kerana singgah ke blog ini (http://jaakechik.blogspot.com). blog ini jaa baru sedar akan kewujudannya setelah bertahun lama "ia wujud". boleh BACA DISINI untuk lebih lanjut, kenapa aku tak tahu yang blog ini wujud.

Fyi, ini bukan blog utama aku. blog utama aku ialah www.jaakechik.com kat sana aku lebih aktif bercerita tentang pelbagai cerita. segala yang berlaku, kenangan aku, apa saja tentanag aku sekeluarga aku share kat blog utama tu.

Hampir dua bulan gak la untuk aku pikir apa yang terbaik untuk blog agak lama yang terbiar ni. akhirnya aku ambik keputusan untuk cuba buat Bisnes Online Dengan Blog. fisrt time cuba, harap-harap akan berjalan lancar nanti.

InsyaAllah untuk produk pertama aku akan cuba untuk jual Baju Kurung atau Jubah dahulu. jika ada kemajuan aku akan cuba pula jual pakaian kanak-kanak dan kain pasang dan pelbagai lagi yang berasaskan pakaian. 




For first entry ni, nak jugak tepek gambar with my son yang bajet otomen!! selamat berkenalan semua ya. nak kenal aku lebih lanjut, jemput ke Blog Utama aku (www.jaakechik.com). kat blog tu, hari-hari aku update. tapi citer pasal hal peribadi dan family je laa... (^_^)

Intipati blog ini, aku akan fokus untuk bisnes aje. kat sini aku aku post pasal barang yang aku jual jer. moga-moga berjaya untuk mendapat seposen dua hasil dari Bisnes Online ni. ermm, cukup la entry kata alu-aluan dari aku as owner blog ni. entry seterusnya akan di update dari masa ke semasa..



Thanks and Regards,
jaakechik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...