Monday, August 25, 2014

Cara Untuk Membuat Pembelian



1. Berikan pada saya details mengenai produk yang anda mahukan.

Item kod :
Size :
Kuantiti :

3. Hantarkan details tersebut ke :

Email : jaakechik@yahoo.com
SMS / Wassap : 0169303307
PM Facebook : Jaa kechik

4. Tunggu pengesahan dari saya samada produk atau saiz tersebut available atau pun tidak.

5. Bila dah konfem, sila buat pembayaran ke dalam Akaun Maybank saya.

NORHARIZA BT ABDULLAH
MAYBANK : 153104158715

6. Bila dah buat payment, maklumkan details of payment. (amount, date, time).

7. Hantarkan juga kepada saya details ini :

Nama penuh :
Alamat lengkap :
No. Telefon :
Email :

7. Barangan hanya akan di pos kepada alamat anda, setelah pembayaran dilakukan.

8. Saya akan menyediakan servis pembungkusan yang terbaik untuk setiap barangan yang di order oleh pelanggan.

9. Saya tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kelewatan atau kerosakan yang berlaku semasa proses penghantaran oleh Pihak Poslaju atau Pihak Kurier terlibat.

10. Barangan yang dah dijual tidak dapat dikembalikan atau ditukar.

11. Harga barangan yang di pamerkan adalah tidak termasuk kos postage (kecuali jika diberitahu)

12. Sila check email atau PM facebook di bahagian SPAM atau Others sekiranya anda tidak mendapat sebarang maklum balas dari kami melebihi 24jam.



Thanks and Regards,
Jaakechik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...